انمى الرومانسيه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
انمى الرومانسيه

ضحك ولعب وجد وحب

ღ♥ღMagnona Bas 3soOolaღ♥ღ
taer_elhob
البرنسيسه
7 مشترك

شوف اسمك بالياباني (حماسي جدا_ادخلوا بسرعه)

البرنسيسه
    البرنسيسه

المساهمات : 99

شوف اسمك بالياباني  (حماسي جدا_ادخلوا بسرعه) Empty شوف اسمك بالياباني (حماسي جدا_ادخلوا بسرعه)

مُساهمة  البرنسيسه الجمعة أكتوبر 16, 2009 1:12 pm

لمن يريد معرفة اسمه بالياباني .....

الطريقه هي :::

خذ كل حرف من اسمك بالانجليزي وبدله بالياباني ..

وهذي هي الحروف ..

..
    ..
    ..
    ..

الحروف الابجدية الانجليزية ونطقها بالياباني..

A= ka = كا
    B = tu = تو
    C= mi = مي
    D= te = تي
    E =ku = كو
    F = lu= لو
    G = ji = جي
    H = ri = ري
    I = ki = كي
    J = zu = زو
    K = me = مي
    L = ta = تا
    M = rin = رِن
    N = to = تو
    O =mo =مو
    P = no = نو
    Q = ke = كي
    R = shi = شِ
    S= ari = أري
    T= chi= تشاي
    U = do= دو
    V = ru = رو
    W = mei = ماي
    X = na = نا
    Y = fu= فو
    Z= zi= زي

يلا كل واحد يدخل يقول اسمه ايه خلونا نضحك شويه
    taer_elhob
    taer_elhob

المساهمات : 78

شوف اسمك بالياباني  (حماسي جدا_ادخلوا بسرعه) Empty رد: شوف اسمك بالياباني (حماسي جدا_ادخلوا بسرعه)

مُساهمة  taer_elhob السبت أكتوبر 17, 2009 8:23 am

تسلم ايدك يا نهى والله موضوع جميل

اما انا اسمي بقى طلع

توكواريشكوكوتو

اسم جميل والله

هههههههههههه

lol! lol!

المساهمات : 49

شوف اسمك بالياباني  (حماسي جدا_ادخلوا بسرعه) Empty رد: شوف اسمك بالياباني (حماسي جدا_ادخلوا بسرعه)

مُساهمة  ღ♥ღMagnona Bas 3soOolaღ♥ღ الأربعاء أكتوبر 21, 2009 6:58 am

نسرين على فكرة ماتفتكريش ان كدة دمك خفيف اوي لما كل ما تدخلي اي موضوع لازم تقولي اسم حد لو سمحتي ماتبقيش تقولي اسماء اي حد تاني عشان انتي عارفة ان في ناس غريبة بتدخل فهتشوف الاسماء وانا واجمل شقيه ونانو مش عايزينك تقولي اسماءنا تاني عشان العسل الي بينقط منك خلاص وصل على الاخر وبيتدلق بكمية كبيرة واحتمال تلزقي وتلزقينا معاكي فبطلي العسل ده وخفية دمك الي اخف من الريشة Mad Mad Twisted Evil Twisted Evil

الموضوع جميل جدا يااجمل شقيه ومستنين منك الاجمل Basketball lol! Smile

نايس موضوع I love you I love you
    البرنسيسه
    البرنسيسه

مُساهمة  البرنسيسه الأربعاء أكتوبر 21, 2009 1:56 pm

نسرين اظن ان مافيش حد سمح ليكي تقولي اسمائنا احنا هنا مش في الشارع و لا على الايميل احنا هنا في منتدى كل الناس بتدخله فالوسمحتي ماتقوليش اسماء حد تاني مش معنى ان انتي سامحه لنفسك ان اسمك يتقال هنا يبقى احنا كمان عادي عندنا وشكرا على ذوقك بعد ما كل اللي في المنتدى عرفوا اسمي وانتي عارفه اني مش عايزه حد يعرف اسمي .

شكرا يا مجنونه على الرد الجميل ده .
    ســـــاســــو
    ســـــاســــو

المساهمات : 70

مُساهمة  ســـــاســــو الخميس أكتوبر 22, 2009 10:06 am

اهدوا يا جماعه ايه الأستهبال ده وفيها ايه لما الناس تعرف اسمكوا خلاص عرفت ان دى نهى ودى يارا واجمل مصريه انا معرفهاش وبعدين بع ما الناس عرفت ايه اللى هيحصل هيكلوكوا هو مفيش غيركوا انتوا بس اللى العالم كلو اسمه يارا ونهى ونورهان مش من حقكوا تعملوا كده فنسرين وادينى اهو قلت اساميكوا وعدتها مرتين ها قلولى هتعملو ايه لإنك الصراحه سورى على الكمه بتتهبلوا عالآخر وانا مفييش دماغ للخناق انا هقول اسمى واطلع

انا اسمى الصراحه ضحكنى اوى Razz انا اسمى ياسمين فهو طويل فأكيد اسمى باليابانى هيكون ضعفه scratch انا هقلكوا اسمى اسمى هو study (فوكاارى رن كوكوتو)ههههههههههههههههههه شفتوا انا مش عاوزه ضحك
    يلا مين بقى اللى جى ورايا scratch

المساهمات : 49

مُساهمة  ღ♥ღMagnona Bas 3soOolaღ♥ღ الإثنين أكتوبر 26, 2009 5:08 am

انتي هبلة يعني لو واحد دخل وقال عايز اتعرف وانا مش عايزة اقول اسمي يقوم لما يقرأ الموضوع ده يعرف اسمي ويدخل على المعلومات بتاعتي ويشوف امال في المنتدى بيعملوا نيك نيم ليه مش عشان محدش يعرف اسماءنا ماانا لو عايزة اعرف الناس اسمي كنت كتبته بدل النيك نيم فهمتي انا بتكلم على اساس ايه يا ساسو بس انا مش قصدي اشتمها انا بهزر زي ما بهزر مع اي واحدة
    nano
    nano

المساهمات : 53

مُساهمة  nano الإثنين أكتوبر 26, 2009 8:09 am

خلاص ياجماعه معلش ع العموم انا اسمي تو مو ش ري كاتو يلا عرفونا اسمائكم ياحلوين
    يلا باه خلاص الي فات مات خلاص
    البرنسيسه
    البرنسيسه

مُساهمة  البرنسيسه الإثنين أكتوبر 26, 2009 2:03 pm

شكرا على الردود يا جماعه و انا كنت قاصده هزار و نسرين عارفه و انا و هي عادي جدا مع بعض برن عليها و بترن عليا و بكلمها و عادي جدا بس لو هي فاهمه غير هزار فانا اسفه
    Medo AL prince
    Medo AL prince

المساهمات : 44

مُساهمة  Medo AL prince الخميس نوفمبر 05, 2009 8:12 am

Embarassed هاي ياجماعه معلش اني بدخل بس الكلام اللي قالتوا ساسو صح بس في نفس الوقت انتوا كمان صح بس نسرين غصب عنها مش قصدها ان هي تعمل كده متنسوش ان هي صحبتكم وانا عارف اني رخم عشان إدخلت وإني ولد بس مش معنى حد عرف اسمك او اسمك يعني هيرخموا ده في حالت لو عرفوا ايميلك لكن لو حد اتكلم كلكم رضوا عليه وزعئوله هو مش هيتكلم والمنتدى ده معمول لينا عشان كلنا صحاب و اخوات ولو حد رخم كلنا هنروض عليه وانا أولكم تمام وأسف على التدخل أن اتكلمت عشان اللي في المنتدى أغلبيتهم صحابي وإخواتي الصوغنطاطين تمام Smile I love you
    البرنسيسه
    البرنسيسه

مُساهمة  البرنسيسه الجمعة نوفمبر 06, 2009 3:35 am

ماشي يا ميدو بس هي على طول كدا و بعدين هي كلمتني و قالت نزلوا اعتزار و انا نزلت و بردوا زعلانه طب انا اعمل لها ايه يعني و اهوه تاني يا نسرين انا اسفه سوري ما كانش قصدي بس انا عايزه اقول لك حاجه انا اعتزرت لك علشان انا مش عايزه اخسرك (اسفه)
    i'm a legend
    i'm a legend

المساهمات : 92

مُساهمة  i'm a legend الخميس نوفمبر 12, 2009 6:20 am

خلاص يا جماعه محصلش حاجه

انا اسمي ( توكاتومي فو ) Laughing Laughing lol!

الوقت/التاريخ الآن هو السبت مايو 18, 2024 11:58 pm